מה היתרון בבדיקת תוכנות ריגול לטלפונים?

האם היית מאמין כי אחד העובדים או המקורבים העסקיים שלך עוקבים אחרי הטלפון שלך? לא, לא בגלל שאתה לא מודע לבדיקת תוכנות ריגול לטלפונים. או שאפשר לומר גם שאתה לוקח בקלות את המעקב התאגידי.


אם אתה מסתכל סביבך תמצא שפע של כלי ריגול שיכולים לעבוד כמו עיניים ואוזניים חשמליות. וניתן להציב אותם בקלות בכל מקום כמו תקרה או בין סדק. כמו כן, הם לא ישים לב עד שתבצע בדיקות ריגול כמו שחברות בלשות רבות עושות מבחני האזנות סתר עבור ישראל. ואתה צריך לערב בלש בתהליך.

זה יהיה לא נכון לומר שהעובדים שלך יהפכו לך לא נאמנים. אך וודאי שלא תרצו שהתקשורת העסקית תפורסם. תקפידו להיזהר ככל האפשר לקיים ישיבות דלתות סגורות ולהקטין את מספר הסוברים. אך אין פגיעה בנקיטת אמצעי זהירות. בלש מנוסה יכול לנקות את המשרד שלך כדי לוודא שאין באגים.

תקשורת עסקית מכילה מידע חשוב שהמתחרים שלך יוכלו לנצל. והם ינסו כמיטב יכולתם לדעת על התוכניות העתידיות שלכם. הם ינסו לשחד את חברי הצוות שלך אבל אתה לא צריך לדאוג אם אתה שומר על המשרד שלך נקי מבאגים ודברים אחרים. או שהם יכולים לנסות להכניס את הגברים שלהם לקבוצה שלך. עליכם להיזהר בתקשורת העסקית שלכם.


אין צורך להעסיק בלש כיוון שהוא יעלה את עלות ניהול העסק שלך. כמו כן, נוכחותו תתריע בפני אחרים והם יתחילו לחפש דרכים אחרות לצותת אתכם. אבל שכירת בלש לא תביא שום רמז לבלש שעובד עבורך. כמו כן, המרגל המקצועי יעשה את עבודתו בצורה חשאית.

לצורך בדיקות ריגול, עליכם להשאיר את המשרד ריק מאנשי צוות אנוש. אתה יכול לבחור זמן כמו סוף שבוע או חג בו הבלש יכול לבצע את עבודתו ללא הפרעה מהצוות האנושי. הוא יתחיל בבדיקת תוכנות ריגול לטלפונים ויכין דוח מפורט על ממצאיו לשיקולכם.


הדוח יספר על מספר הבאגים שנמצאו, מיקומם והסיכון הקשור לאותם באגים. חברות שעושות בדיקות ניתוק האזנה עבור ישראל גובות עמלות ועמלה זו עשויה להיות יקרה. אך עליכם לחפש אפשרויות בהתאמה אישית. כמו כן, עליך לפקוח עין על היתרונות של בדיקות ריגול.

Comments

Popular posts from this blog

שלבים להסרת תוכנות ריגול בחינם

מדוע אבטחת נתונים חשובה לעסקים?