האם יש משהו מטריד בגילוי האזנות סתר?


גילוי האזנות סתר עלול להטריד אך אם זו האמת, עליכם לקבל שאחד או חלק מהעובדים שלכם שאתם מוצאים אמינים מעורבים בריגול. הם נטעו באגים במשרד שלך והם מאזינים לשיחות העסקיות שלך.

כאן אתה זקוק לבלש שיבצע בדיקת האזנות סתר במשרדך. זהו רק בלש שיכול לאשר שהמשרד שלך נקי מבאגים ושהוא בטוח לעבוד מהמשרד שלך. אתה תדאג מההוצאה הנוספת הזו אבל אין מה לדאוג בקשר לזה. אתה יכול לקחת את זה כאמצעי אבטחה שגרתי.


בואו נדון בצעדים שתוכלו לנקוט כדי לשמור על המשרד ללא נקי מאגים

1. עשה זאת עכשיו

מכיוון שמעולם לא בדקת את מקום העבודה שלך באגים ותוכנות ריגול, עליך לבצע בדיקת אבטחה לכל הפחות. אתה יכול למצוא בלש מנוסה שיבצע את בדיקת האבטחה והסרת הבאגים, אם בכלל. אך תצטרך שוב להריץ את בדיקת האבטחה.

2. בדיקה שנייה

ממש כמו הבדיקה הראשונה, אתה צריך לבצע בדיקת אבטחה שנייה כדי לוודא שלא נשתול באג במשרדך. אתה יכול להחליט מועד לבדיקת האבטחה. זה יכול להיות תוך חודש או חודשיים עש או יותר, תלוי בצרכים שלך.

3. המשך בבדיקת האבטחה

עליכם להמשיך ולבדוק את אבטחת המשרד שוב ושוב במקום להפוך אותו לטקס שנתי או חצי שנתי. אינך יודע מתי ואיך נשתלים באגים במשרד שלך, אך אתה יכול לוודא שהמשרד שלך יישאר נטול באגים.



מה תהיה עלות בדיקת האבטחה הזו?

כמה אתה מחויב בגין שירות הבלשים תלוי בגורמים כמו ניסיון הבלש ובכלים המשמשים לחשיפת הבאגים ותוכנות הריגול. אבל השירות לעולם לא יהיה עניין יקר. והתוצאה תהיה מרגשת.


האם כדאי לי לשכור בלש?

עדיף לשכור בלש. העניין הטוב הוא שיש הרבה חברות בלשות שתוכלו לפנות אליהם לבדיקת האזנות סתר. אתה יכול לבקש מהסוכנויות לספק את הצעת המחיר שלהם ולשבת כדי להשוות את מחירם ואיכות השירות שלהם כדי למצוא את הטוב ביותר.

הפעלת האזנות סתר עשויה להיות מטרידה, אך אינך צריך לדאוג כשיש לך בלש מוסמך ומנוסה שעובד עבורך. הוא ישאיר את המשרד שלך מנוגע מכל באגים ותוכנות ריגול.

Comments

Popular posts from this blog

שלבים להסרת תוכנות ריגול בחינם

מה היתרון בבדיקת תוכנות ריגול לטלפונים?

מדוע אבטחת נתונים חשובה לעסקים?